Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Když jsem byl naposled venku, volil jsem střední cestu - respirátor pod nosem, jak kolem nikdo - pod bradou, ale pořád ho mám, jen tam kde lidi nebudou a když vcházím do domu, odhazuju ho v dál.

Napadlo mě, že jsou tvrdí odpírači (TO) - nenosí pokud možno vůbec, pak střední cesťáci (SC) - jako já, nosí občas, když jsou kolem policajti; a za třetí ovce (OV) - dělají, co se jim nařídí a doporučí, protože jsou zvyklé poslouchat a chovat se kolektivně. Víra tu nehraje vlekou roli, je to spíše o psychickém založení jedince.

0 1
možnosti
JN

psychologie je vnjesi obalkou spirituality a ta s virou souvisi. V jednoduchém článku nemůžu popisovat celé spektrum, proto jsem se zaměřil na výrazně vymezené kategorie. Samozřejmě existují přechodová stádia - sladkoslaná..atd

0 0
možnosti
LV

Tak to je hodně jednoduché vidění. Na druhou stranu je to klasická ukázka polarizace vnímání okolního světa.

0 0
možnosti
JN

V jednoduchém článku nemůžu popisovat celé spektrum, proto jsem se zaměřil na výrazně vymezené kategorie. Samozřejmě existují přechodová stádia - sladkoslaná..atd

0 0
možnosti
PK

A jak je to s agnostiky...mají taky nějakou škatulku..?

1 0
možnosti
JN

pod pojmem agostik si kazdy predstavuje neco trochu jineho. pokud mate na mysli něcistu, tak zpravidla v sobe misti neco od materialistu a neco od duchovne zalozenych lidi v zavislosti na situaci a tematu.

V jednoduchém článku nemůžu popisovat celé spektrum, proto jsem se zaměřil na výrazně vymezené kategorie. Samozřejmě existují přechodová stádia a to je tez v clanku zmineno-osoba nevedome motivovana duchem svatym.

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 605x
Zajímá mě duchovní Pravda, kdo je Bůh a jak a proč dopouští, že se děje zlo?

Bůh dovoluje aby ke zlu docházelo z toho důvodu, že dává všem lidem svobodu. Tedy nemá nás jako své loutky na provázku a ani zlé lidi nelikviduje na počkání. Na druhou stranu někdy dokáže zasáhnout a před zlem ochránit. Má to svoje pravidla.

Tedy reinkarnace implatovaná do katolické a pravoslavné,nauky jako fyzická forma očistce?

A proč ne? Pokud chce bůh pro lidi to nejlepší,  tak po smrti připraví pro člověka nejlepší plán jak dosáhnout sjednocení v Kristu. Pokud by nejúčinnější podoba tohoto plánu byl  opětovný návrat do dalšího života, lidské nauky či dogmata zapovídající možnost reinkarnace s tím nic nezmohou. 

Seznam rubrik